facebook

Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай closesearch
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Закрыть поиск
drawnuplogolink
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

closesearch
Array
(
    [SRC] => /upload/resize_cache/iblock/0a6/400_450_240cd750bba9870f18aada2478b24840a/0a61ba601e3cd6df17129e0565607ab9.jpg
    [WIDTH] => 400
    [HEIGHT] => 450
)
kamila-d-urenova-a-sh-ta-y-zh-mys-zh-ne-nike-zh-ne-dior-kompaniyalarymen-yntyma-tasty-turaly
logo
Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

30.09.2022

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Камила АҚШ-та тұрады. Ол бейнемонтаж жасайды. Өз жұмысындағы ерекшеліктер мен қызықтар туралы бізбен бөлісті.


Камила Дәуренова, Нью-Йорк, редактор, @kamila_daurenova

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Мамандық таңдау туралы

Мен Назарбаев университетінде оқыдым, хирург боламын деп жүр едім. Бірақ мен қаннан қорқатынымды, ғылымды ұнатпайтынымды түсіндім. Сондықтан кешкі уақытта жұмыс істеп, мультфильмдер жасадым. Содан кейін Нью-Йорк университетіне құжат тапсырып, толық грантқа ие болып, кино мектебіне оқуға түстім. Мен кинематография саласындағы бакалавр дәрежесін алдым және содан бері жарнама саласында жұмыс істеймін.

Менің бағытым пост-продакшн, яғни монтаждау. Мен режиссер болғым келеді деп ойлайтынмын. Бірақ режиссер ретінде оны жүзеге асыру қиын, сондықтан мен монтажды таңдадым. Мен осы салада тәжірибеден өттім, маған бірден жұмысқа тұру оңай болды. Бірте-бірте мен бұл кәсіпке ғашық болдым, содан бері басқа ештеңемен айналысқым келмейді. Қазір клиптер мен жарнамаларды монтаждаймын. Осы уақыт ішінде мен Nike, Puma, Dior және т.б брендтермен жұмыс істей алдым.

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Қиындықтар туралы

Киноиндустрияда, әсіресе бейне монтажда ерлер басым. Менің ойымша, барлық редакторлардың 90 пайызы ер адамдар. Әсіресе Қазақстанда. Бірақ бір қызығы, тарихи тұрғыдан алғанда, монтаждау әрқашан әйелдер ісі болған. Адамдар фильм түсіріп жатқанда, монтаждау тігіншілік сияқты болды, қолмен жасалуы керек болатын ауыр жұмыс. Сондықтан соңғы кездері бұл салаға қыз-келіншектердің көптеп оралып жатқанына қуаныштымын.

Сіз бір уақытта стажер және жас қыз болсаңыз, сізді әрдайым байыпты қабылдамайды. Кейде өзіңізді осында, тәжірибесі бар күшті адамдардың қоршауында болуға лайық емес сияқты сезінесіз. Бірақ уақыт өте өтеді. Менің идеяларым мен пікірлерім бір нәрсеге тұрарлық екенін енді түсіндім. Бұл сенімділікті өзіңізден табу, ұялшақтығыңызға қарамастан, өзін суретші ретінде сезіну маңызды болды.

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Тағы бір қиыншылық — ақылға сыймайтын мерзімдер. Жақында жұма күні жеткізілген және жексенбіде аяқталуы тиіс музыкалық бейнені монтаждадым. Екі күн қатарынан ұйықтамадым, жұмыс істедім. Бірақ еңбегіңіздің нәтижесін көру үшін бірнеше ай күтудің қажеті жоқ екені жақсы.

Қазір мені редактор деп танып, маған режиссерлер келеді. Мен Нью-Йоркте өз атымды шығара бастағанымды түсіндім

Мен үшін АҚШ-та Қазақстанға қарағанда әлдеқайда оңай болды. Мен әрқашан ата-анама қаржылық тәуелді болмай, өз табысымды тапқым келді. Ал біздің елде, әсіресе, қарапайым отбасынан шыққан және туған-туыс болмаса, кино саласына ену қиын. АҚШ-та бәрі оңайырақ. Неғұрлым көп жұмыс жасасаңыз, соғұрлым тезірек нәтиже көресіз. Ал енді редакторлар мен режиссерлер келгенде мені танитынына ризамын. Мен Нью-Йоркте өз атымды шығара бастағанымды түсіндім.

Даму және мансап туралы

Мен әрқашан шығармашылықпен айналысқым келді. Ата-аналар ақшаға алаңдамау үшін дәрігер немесе заңгер болуға кеңес берді. Бірақ АҚШ-қа көшкенімде олар мені қолдады. Сізге жұмыс болып көрінбейтін нәрсені табу маңызды. Ал мен үшін монтаждау — ең алдымен шығармашылық жұмыс.

Мен жарнамаға бірден араласпадым. Адамдар бұл салаға ақша үшін ғана барады деген стереотип қалыптасқан. Бірақ шын мәнінде, соңғы он жылда жарнама көп өзгерді. Бұл да шығармашылықтың бір түріне айналды, бірақ қысқаша түрде. Бұл бағытта өзіңізді білдіру үшін кең орын мен еркіндік бар. Мұнда олар үнемі жаңалық іздейді, күн сайын киноиндустрия үшін қызықты нәрсе дүниеге келеді. Сондықтан осы салада жұмыс істеген ұнайды.

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Университетте төленбеген несием болғандықтан, студент кезімде жұмыс істедім. Мен MTV-де интерн болдым, онда оқуды бітіргеннен кейін маған толық күнді жұмыс ұсынылды. Сол уақытта мен түнде Nike агенттігінде жұмыс істедім, олар да маған толық күнді жұмыс істеуді ұсынды. Олар менің әлеуетім бар екен деді.

Мен кішігірім жарнамалардан, бейнелерден бастадым. Біртіндеп тәжірибем өсті. Жақында мен көбірек музыкалық бейнелерді өңдей бастадым. Соңғы бейне билбордтарда, Таймс-скверде және тіпті MTV-де көрсетілді.

Редактор жұмысының ерекшеліктері туралы

Әрбір редактордың өз стилі, жұмысына қосатын белгілі фишкалары бар. Эмоцияларды жеткізе білу маңызды. Біздің пікіріміз келісіп, клиенттің көңілінен шығуы үшін директормен жұмыс істейміз.

Мен жаңа дүниелер қолданғым келеді. Жарнамалар бір минуттық қысқа бейнелер. Клип бес минутқа созылуы мүмкін. Жарнамалар жылдам жұмыс істейді, бірақ музыкалық бейнелер әлдеқайда жылдам. Мысалы, жарнама әдетте бір айға созылады. Сіз өзіңіздің нұсқаңызды жасайсыз, режиссермен жұмыс жасайсыз, содан кейін клиентпен өңдейсіз, содан кейін түс пен дыбыспен жұмыс жасайсыз. Музыкалық бейнелердің максималды мерзімі — екі апта.

Бірақ жарнаманың ұзақтығы бір минуттан аз болса да, атқарылатын жұмыс көп. Мысалы, түсірілімнен кейін маған барлық материалы бар арт-диск жібереді. Әдетте бұл бес-сегіз сағаттық материал. Барлығын қарап, сегіз сағаттан қызықты материал таңдап, бір минуттық бейнеролик жасау керек.

Камила Дәуренова АҚШ-тағы жұмыс және Nike және Dior компанияларымен ынтымақтастық туралы

Бір күні көркем фильмдерді монтаждап көргім келеді. Мен кино мектебінің достарымен жұмыс істеймін және олармен тәжірибе жасау үшін төмен бюджеттік бейнелерде жұмыс істеймін. Жақында олар көркем фильмдер түсіреді деп сенемін, мен де солармен жұмыс істей аламын.

Кеңестер

Киноиндустрияда табысқа жету үшін ерінбей еңбек етуге деген құлшыныс болуы керек. Мұнда он екі сағаттық жұмыс күні ең аз болып саналады. Сондықтан еңбекқорлық, еңбекті бірінші орынға қоюға ұмтылу маңызды.

Бұл да шыдамдылықты қажет етеді. Әдетте, директормен жоба туралы пікірлер біріктіріледі, бірақ клиентпен көбінесе олар болмайды. Бірақ соңғы сөзді солар айтады, сондықтан жұмысты өзгерту керек. Ал егер сіз жобаға эмоционалды түрде инвестициялансаңыз, өзгерістер енгізу қиын болуы мүмкін.

Трендтер үнемі өзгеріп отырады, сондықтан сіз оларға ілесуіңіз керек

Әртүрлі көздерден шабыт табу маңызды. Көп көру, басқа адамдардың өнері мен жобаларын қадағалау. Трендтер үнемі өзгеріп отырады, сондықтан сіз оларға ілесуіңіз керек.

Ең бастысы қорықпау керек. Шығармашылық салаға баруға қорықтым, өйткені аштан өлген суретші деген стереотип бар. Бірақ шын мәнінде басқа саладағы курстастарыма үлкен жалақыға жұмыс табу одан да қиын болды. Шығармашылықпен айналысып, жайлы өмір сүріп жатқаныма ризамын.

Узнайте первыми:

Подписаться на рассылку WE project!

Мы пишем о том, что помогает сориентироваться в новом мире и выбрать то, что нужно именно вам.