Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

Array
(
    [SRC] => 
    [WIDTH] => 0
    [HEIGHT] => 0
)
bas-aspaz-d-st-rl-aza-ta-amdaryny-kaloriyasyn-azaytyp-toydan-key-n-alay-salma-ospau-a-bolatyny-turaly-aytyp-berd

Бас аспаз дәстүрлі қазақ тағамдарының калориясын азайтып, тойдан кейін қалай салмақ қоспауға болатыны туралы айтып берді
1516

12.08.2017

Бас аспаз дәстүрлі қазақ тағамдарының калориясын азайтып, тойдан кейін қалай салмақ қоспауға болатыны туралы айтып берді

Бешбармақ

Тағамда жылқы еті басым болуы керек. Ол ақуызға бай, жеңіл сіңеді, қой етіне қарағанда калориясы әлдеқайда аз. Бешбармақ дайындағанда қамырдың орнына бұқтырылған, пісірілген немесе қайнатылған көкөністерді қолданса калориясы аз болады.

Қамырдан бас тарта алмайтындарға: қамырды қарабидай ұнынан илеуге немесе оған саумалдық қосуға болады


Саумалдықтың 100 граммында 23 ккал бар және ол витаминдерге өте бай. Бешбармақты түскі асқа дайындаған жөн.



Манты

Қамыр мен етті үйлестіру ас қорытуды қиындатады. Балама – етті көкөністерге алмастыру: асқабақ және қырыққабат. Тұзды құрт алмастырады. Оны салатқа да, екінші тағамдарға да қосуға болады.



Қуырдақ

Құрамында сорпалық өнімдер көп болғандықтан ағзаға өте пайдалы. Көкөністердің көп мөлшерімен ұсынған абзал. Бұқтыру әдісімен пісірген дұрыс.

Шұжық пен ветчинаның орнына қазыны қолданса жақсы болады




Қымыз, айран

Қымыздан ересектер мен балаларға ұнайтын сусын әзірлеуге болады. Ол үшін 1 литр қымызға шай қасық бал мен 5-6 жүзім қосып, бір тәулікке қойып қою қажет. Бал дәмін тәттірек қылады, ал жүзім қышқылтым дәм береді.

Дайындаудың осы тәсілін қолдана отырып айранға өз таңдауыңызға орай жидектер, шай қасық бал немесе құрма қосуға болады.
Қымызды, айранды, шұбатты, саумалды екінші таңғы ас немесе түстен кейінгі ас ретінде ішуге болады. Өзіңізді жақсы сезіну үшін ұйықтар алдында 1 кесе сусыннан ішуге болады.



Тәттілер

Бал құйылған кептірілген жемістер мен қақ өрік тәтті және пайдалы болады. Жент пен талқанды балмен және жаңғақпен араластырсаңыз, сіз кәмпитке балама тәттіні жасайсыз.



Тойға баратындарға кеңес:

Кешке жақын сізді әр түрлі тағамдар мен тәттілерге бай дастарханның күтіп тұрғанына қарамастан таңғы асыңызды тойып жеңіз. Тойда әр түрлі тағамдардан аз-аздан ауыз тисеңіз болады. Оны шәймен, сорпамен немесе қымызбен ішпеңіз. Есіңізде болсын — бұл ең алдымен сауық-сайран, қуаныш және қарым-қатынас.