Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

Array
(
    [SRC] => 
    [WIDTH] => 0
    [HEIGHT] => 0
)
aza-standa-y-e-kreativt-zharnama-natige-a2-tele2

Қазақстандағы ең креативті жарнама: Natige, А2, Tele2
1970

02.06.2017

Қазақстандағы ең креативті жарнама: Natige, А2, Tele2

Соңғы кезде Қазақстан нарығы креативті әрі батыл шешімдерімен байи түсуде. Мұндай жарнамаға қараудың өзі тек жағымды ғана емес, сонымен қатар қызығушылық тудырады. Қане, қазақстандық дизайнер, пиаршылар мен маркетологтардың ептілігі мен қиялы қалай жұмыс істейтінін көрейік.


Natige сүт фабрикасы өнімдерді жеткізу қызметінің көліктеріне креативті дизайн жасап шығарды.


1.jpg

Дереккөз: facebook.com/natigemilk


Сондай-ақ, Natige компаниясы қарағандылықтарды аялдамаларды ерекше безендіруімен таңғалдырды.


натеже.jpg

Дереккөз: @ostanovki.karaganda




«A2» супермаркеттер желісі өзінің негізін салушылар Ілияс Ибраимов пен Мирас Исатаевтың көзқарастарының арқасында өзінің өнімді ілгерілетуге арналған креативті бағытымен ерекшеленеді.


а2.jpg


а2 листовки 2.jpg


а2 листовки.jpg

Дереккөз: @a2_market




Қазақстан нарығындағы мобильдік операторлардың ішінде Tele 2 жарнама өніміне ең креативті көзқарасымен көрініп жүрген мобильдік оператор.


теле 2 (1).jpg

Дереккөз: profit.kz


теле 2(2).jpg

Дереккөз: tengrinews.kz




«Дятьково» кереуетінің акциясының жарнамасы. Серік есімді сатып алушылардың бәріне кереует сатып алғанда жеңілдікке ие болады.


серик.jpg




Brand management agency GOOD! сантехника гипермаркетіне арналған жарнамалық жүріс жасап шығарды, қаптамаларда тісеуіктердің орнында сары-қара қоңыздар пайда болды.


«HAPS HANDY BUGS» атауы «HANDYMAN» образына — епті, бәрін жөндей алатын шебердің бейнесіне келеді. «These BUGS fix any bugs» слоганының сөздері «Бұл қоңыздар кез келген қателіктерді жөндейді». «Вug» (қате) термині программисттер арасында шығып, жалпыға ортақ терминге айналды».


пассатижи.jpg

Дереккөз: good.kz




GOOD! компаниясының тағы бір кейсі — «Настоящий Буратино» лимонадының жарнамасы.


буратино.jpg


бур 2.jpg

Дереккөз: good.kz


«Бақытты кеңес кезінен келе жатқан сусынды бүгінде көптеген компаниялар шығарады, алайда бәрі бірдей құрамы мен дәмін сақтай бермейді. Жарнама кампаниясының өзі осы туралы құрылған. Дәм материалдық нәрсе емес, нағыз лимонад дәмі мен қолдан жасалғанынан ажырату үшін сезілетін заттардың мысалында параллель жүргізілген».