facebook

Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай closesearch
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Закрыть поиск
drawnuplogolink
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

closesearch
Array
(
    [SRC] => /upload/resize_cache/iblock/090/400_450_240cd750bba9870f18aada2478b24840a/pmmd6hq0flhsemoos6fidv801d44592w.jpg
    [WIDTH] => 400
    [HEIGHT] => 450
)
aza-standa-lerua-merlen-alay-damuda-zh-ne-korporativt-k-m-deniet-nede-ryluda
logo
Қазақстанда «Леруа Мерлен» қалай дамуда және корпоративтік мәдениет неде құрылуда

01.12.2023

Қазақстанда «Леруа Мерлен» қалай дамуда және корпоративтік мәдениет неде құрылуда

Карен Нерсесян құрылыс және жөндеу жұмыстарына арналған ең ірі гипермаркеттің жұмысын қалай басқаратынын айтты.


Карен Нерсесян, 39 жаста, Алматы қаласы, «Леруа Мерлен» гипермаркетінің директоры, @leroymerlin_kz

karen

Компанияның мансабы мен дамуы туралы

Мен Санкт-Петербургте өсіп, оқыдым. 18 жасымнан бастап ірі еуропалық ритейл-корпорацияда жұмыс істедім. Мансабым жақсы болды: мен компаниядағы ең жас басшы болдым. Бір күні дүкеннің директоры мені шақырып алып, басқа жерден жұмыс іздегенім үшін сөгіс айтты. Шын мәнінде мен бұл туралы ойламадым да, бірақ осындай әңгімеден кейін түйіндеме жасап, оны желіге салдым. Мен бұл нәрсені таңертең жасап, көлікке түскенде маған «Леруа Мерлен» компаниясынан қоңырау шалып, Мәскеуге сұхбаттасуға шақырды. Мен келесі күні келуім керек еді. 2008 жылғы пойыз билеттері қымбатқа түсіп: 360 доллардан астам. «Леруа Мерлен» өкілдері бұл шығындарды өздері төлеп берді. Компания мені жұмысқа алмай тұрып, бірақ инвестициялауға дайын екендігі маған ұнады.

Сұхбаттасудың қорытындысы бойынша мені ұсынылған лауазымнан бір позицияға төмен алды. Жас шағы әсер етті: жетекшілер орта есеппен 40 жаста еді, ал мен сол кезде тек 23 жаста едім. Мен келісіп, Санкт-Петербургте бөлім менеджері қызметін бастадым. Үш жылдан кейін мені Красноярскке ауыстырып, бір жылдан кейін гипермаркеттің директоры болдым. Ұзақ уақыт бойы Сібір қалаларында жұмыс істедім, ал 2017 жылы Алматыға көштім.

Компанияның дамуы туралы

«Леруа Мерлен» — омниканалдық компания. Қазақстанда біз белгілі бір тақырыптағы қызметтердің барлық спектрін ұсынатын платформа-компания болуға ұмтыламыз. Мысалы, клиент біз арқылы жөндеу туралы бәрін біле алады, қажетті тауарларды сатып ала алады, бірыңғай терезе арқылы кез келген қызметке тапсырыс бере алады: жеткізу, орнату және тағы да басқа.

Штатта 380-ге жуық адам жұмыс істейді, ал дүкендерде 50 серіктес қызметкер жұмыс істейді.

Сайт құрылыс және жөндеу үшін тауарлар сататын ресурстар арасында бірінші орынды иеленеді және Қазақстанның үздік 30 e-commerce үздігіне кіреді. Біз бірден интернетте табысқа жеттік.

Қазіргі уақытта Алматыда бір гипермаркет жұмыс істейді. Курьерлік қызметтер мен логистикалық серіктес арқылы Қазақстанның барлық қалаларына тауарлар жөнелтеміз. Бір жыл бұрын клиенттерге жақын болу үшін Kaspi.kz базарына кірдік. Тез арада алаңдағы ең ірі сатушылардың біріне айналдық. Біздің интернет-ресурстарымызға жылына миллионнан астам бірегей пайдаланушылар келеді.

Тауар айналымымыздың 30% -дан астамын жергілікті жеткізушілерден сатып аламыз. Біз үшін жергілікті нарықты, жеткізушілер мен серіктестерді дамыту маңызды.

Корпоративтік мәдениет туралы

Ұйымның жүрегінде адам бар. Біз қызметкерлер мен клиенттер үшін бәрін жасаймыз.

«Леруа Мерлен» корпоративтік құндылықтары барлық қызметкерлердің қателікке құқығы бар деген сенімге негізделеді. Біз адамдарға қатысты икемділік танытамыз. Олардың сенімдерін, тіпті олар біздікімен қатысы болмаса да, құрметтейміз. Көшбасшылық көзқарас танытуға мүмкіндік береміз — кассирден логистке дейінгі әрбір қызметкер өзін көрсете алатын, өз қызметінің мақсатын түсінуге негізделген шешімдер ұсына алатын кезде.

«Леруа Мерлен» — өзара құрмет пен көшбасшылық қағидаттарына негізделген тамаша менеджмент мектебі. Компанияда бәрі «сен», қызметкерлер бірдей нысанды киеді. Сонымен қатар, біз «кеңсе» жұмысшылары емеспіз: менің өз кабинетім жоқ, ал бүкіл команда ашық кеңістікте. Біздің жұмыс орнымыз — клиенттерді қарсы алатын сауда залы. Барлық процестер цифрландырылған: мен телефон арқылы қажет нәрсенің бәрін жасай аламын.

Біздің қызметкерлердің тігінен де, көлденеңінен де үлкен даму жолы бар. Басқа бөлімдерге ауысуға, біліктілікті арттыруға болады. Бұрын Қазақстандағы Best Employer сыйлығын алып, кейін қазылар алқасына көштік, онда өз сарапшылығымызды дамытамыз.

Бізде басқа компанияларда үлкен бэкграундты адамдар әрқашан жақсы бола бермейді, өйткені олар біздің корпоративтік мәдениетімізге үйренбеген. Бірақ егер адам дамығысы келсе, адамдарды және өз кәсібін жақсы көретін болса, ол «Леруа Мерленде» бақытты болатынына сенімдімін.

Жетекші қандай болуы тиіс

Жетекші болу — адамдардың дамуына атсалысу. Клиенттердің тілектері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетін болашақта компанияны жүргізу. Ортақ жолды көрсететін энергетикалық және уәждемелік вектор және компания ішіндегі температура мен қысымды көрсететін термометрге айналады.

Басшылық қызметтегі жұмыс — бұл сыртқы уәждемені талап етпейтін жауапкершілік. Өйткені көптеген адамдарға басқару өздігінен шабыт береді. Күн сайын адамдардың сізге келіп, кеңес сұрағанын көргенде, сіз одан да ынталы боласыз.

Жетекші әрқашан дамуға тиіс

Жетекші болу — кері байланыс үшін ашық болу. Тиісті шешімдер қабылдау. Қызметкерлерге өзін-өзі іске асыруға мүмкіндік беру. Қауіпсіздікті қамтамасыз ететін, жаңа мүмкіндіктер ашатын олардың қалқаны болу.

Жетекші барлық жағынан артықшылықтарды көретін жағымды және жақсы адам болуы тиіс. Бұл өз айналасына адамдарды біріктіру үшін қажет. Қызметкерлердің сапасын түсіну керек: жақсы және жақсы емес, команда мүшелерін көп пайда әкелетін компанияның бір бөлігі ретінде қабылдау керек.

Қазіргі әлем жылдам өзгеруде. Сондықтан жетекшінің бизнесте өзгертуге болмайтын сенімі болмауы керек. Кеше жұмыс істегені ертең жұмыс істемеуі мүмкін. 15 жыл ішінде менің мамандығым өзгерді, оны танымаймын. Бір кездері ритейл офлайн тарихы болатын, бірақ енді ол да онлайн-витрина туралы. Жетекші әрдайым дами беруі тиіс. Бұл ретте мен тәжірибеден және әріптестерімнің тәжірибесі арқылы оқығанды жөн көремін.

Сондай-ақ батылдық пен тәуекелге баруға және адамдардың әлеуетіне сенуге қабілетті болу керек.

Артықшылықтары мен қиындықтары туралы

Жетекшінің деңгейі неғұрлым жоғары болса, work-life balance-ті сақтау соғұрлым қиын болады. Сіз жұмыстан толық ажыратыла алмайсыз. Демалыста да хат алмасуға қатысасың, бір нәрсені қарайсың. Бірақ мен үшін бұл кемшілік емес, мамандықтың бір бөлігі. Барлық оқиғалардан хабардар болу — бұл тіпті жетекшілердің көпшілігіне ұнайды.

Егер қызметкер бірдеңені өзгерткісі келсе, ол оны менеджермен, ал ол басшымен келісуі тиіс. Мұның бәрі уақыт алады. Ал сіз болсаңыз, идеядан шешім қабылдауға дейінгі жол әлдеқайда қысқа. Мен үшін бұл басты артықшылық.

Жоспарлар туралы

Біз компанияны даркстор — онлайн тапсырыстар жиналатын және клиенттерге жеткізілетін қойма ашу арқылы дамытып, жылдам «соңғы миляны» қамтамасыз етеміз. Сервисті жақсарту үшін олардың санын арттыруды жалғастырамыз.

Сайттың өнімділігін дамытуды жалғастырамыз. Болашақта біз қол жетімді тауарлардың ауқымын шексіздікке дейін арттырамыз, осылайша клиент біз офлайн сатпайтын өнімді де сатып ала алады. Мысалы, адамдар үйді ұйымдастырумен байланыстыратын дивандар.

Узнайте первыми:

Подписаться на рассылку WE project!

Мы пишем о том, что помогает сориентироваться в новом мире и выбрать то, что нужно именно вам.