facebook

Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай closesearch
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Закрыть поиск
drawnuplogolink
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

closesearch
Array
(
    [SRC] => 
    [WIDTH] => 0
    [HEIGHT] => 0
)
ayvi-ligasynda-o-y-an-3-aza-standy-ty-bayandamasy
logo
Айви Лигасында оқыған 3 қазақстандықтың баяндамасы

10.09.2017

Айви Лигасында оқыған 3 қазақстандықтың баяндамасы

Арман Токанов, 23 жас, туған қаласы — Алматы, қаржылық


Мен бизнес-мектептер мен экономика факультетттеріне түсуге жоспарладым, ал Wharton, University of Pensylvania АҚШ-та ең үздік оқу орындарының бірі болып саналатын менің негізгі қалаған орным болды,сондықтан ұсынысты алғанда менің шешімім айқын болды.


арман лига плюща.jpg


Біріншіден ,университет тамаша жалпы білім береді. Егер мысалы, көптеген техникалық мамндықтар сияқты бөлек алынған ғылымның департаменті айви Лигасында болмауы мүмкін болса да, айви Лигасының түгелге жуық факультеттері өз саласының мықтыларының ондығына кіреді. Осыған сәйкес, сапалы жан-жақты білім алу үшін бұл оқу орнынан жақсы жер табылмайды. Екіншіден, оқу кезінде және оқудан кейінгі студентке ұсынған мансаптық мүмкіндіктерінің сапасы мен ауықымындағы сапасы.Тәжірибелерге және жұмыс орнына алуға келген қалаған үздік жұмыс берушілердің келуі секілді қорлары, бизнестің,ғылымның және мемлекеттік қызметтің әр түрлі саладағы түлектерінің ауқымды жүйесі,өз ғылымының ең үздік сарапшысы болып саналатын ғалымдар зерттеулеріне қатысуға берілетін мүмкіндік, жұмыс ізденісіндегі үлкен артықшылық береді. Үшіншіден, таңдаулы университетпен байланыс адамның өздік брендінің бөлігі болады және оқуды бітірген соң дивидендтерді әкелуге ұзақ уақыт бойы жалғастырады. Бұл АҚШ-та бедел мен «тұқымдылық» үлкен рөлді ойнатын саясат, қаржы және құқықтану сияқты салаларда өте қатты байқалады.


Үшіншіден, таңдаулы университетпен байланыс адамның өздік брендінің бөлігі болады және оқуды бітірген соң дивидендтерді әкелуге ұзақ уақыт бойы жалғастырады


Айви Лигасының университеттері өте бай,олардың эндаументтерінің көлемі миллиард доллармен есептеледі. Бұл ахуал керемет жабдықталған зертханалар, ең үздік жабдықтаулар, қызықты спикерлердің жиі келуі және тағы да басқа жағдайлары арқасында сынып шегінен тыс немесе сынып ішінде жайлы оқуға керемет жағдай жасайды.


Және соңында, америкалық қоғамның ішіндегі деңгейлерге бөлінуін қаншалықты теріске шығаруға талпынсақ та, бұл мәселе бар, және айви Лигасының деңгейінің университеттері ең таңдаулыларын жаңғыртуының негізгі орындарының бірі. Университеттер түсу процесін демократияландыру үшін қадам жасауға кіріседі, сонда да студенттердің көбісі америкалық жоғарғы және жоғарғы­-орта деңгейлі отбасыдан шыққандар.


Мен компьютерлік ғылымдар мен бизнесті оқыдым. Компьютерлік ғылым факультетінде бүкіл пәндерді теориялық және қолданбалы деп бөлуге болады. Теориялық пәндер математика бөлімі, математика курстары сияқты жүргізіледі: лекция кезіндеы тақтаға шығып дәлелдемелерді талдау және үй жұмысна берілетін тапсырмаларды орындау. Алгоритм курстары мен есептеу теориялары да осындай түрде жүргізілді. Қолданбалы курстар семестр барысында аяқтау керек ететін бірнеше жобалар түрінде тапсырмалар арқылы оқытылады. Мысалы, бұлтты есептеу курсында жоба ретінде серверлер паркінде әлеуметтік жүйені жүзеге асыру болды, ал операциялық жүйе курсында — кішкентай ОЖ жазу болды.


Бизнес‑мектепте сабақ жеті лекциядан, пікірсайыстан, топтық тапсырмалардан, көрсетулерден және Excel-де модельдеуден тұрды. Міндетті бағдарламаға қаржы, менеджмент, марекетинг, статистика және бухесеп кірді. Топтық жобалар ретінде бизнес-жобалармен таныстыру, маркетингтік стратегияларды көрсету бойынша жарыстар, стратегиялық үлгілерді әзірлеу мен келісімсөздерді өткізу болды.


Студентке төрт-бес жыл ішінде екі диплом алуға мүмкіндік беретін көптеген арнайы бейімделген бағдарламалар бар


Бізідң университет бірнеше пәндерді түйіскен жерде оқыту мүмкіндіктері күшті. Мендегідей 2 пән бойынша оқу — біздің университетте әдеттегі зат. Студентке төрт — бес жыл ішінде екі диплом алуға мүмкіндік беретін көптеген арнайы бейімделген бағдарламалар бар.Сондықтан университетке түсу кезінде бірнеше салаларға қызығушылықты көрсету артықшылық болады.


Оқуыма түсуім кезіндегі мен ұққан ең негізгі зат — үздік шетел университетке түсу — бұл ғажап емес және тек туғанынан данышпандар мен үздік дарындылардың тағдыры ғана емес. Бұл шындығымен бейнетті, бірақ жақсы құжатталған әрі біршама үлгілі барыс. Сондықтан, осыны жүзеге аспайтын қиял деп санауға керек емес. Қажетті зейінділік пен уақытылы 8-9 сыныптан басталған дайындықпен , жаман емес бастапқы деректерге ие қазақстандық мектеп оқушысында толық шынайы мүмкіндік бар.



Айгуль Джумабаева, 22 жас, туған қаласы — Алматы, корпоративті сервис және жылжымайтын мүлік


Мен Корнель университетінде, Hotel School-де оқыдым, бірақ сонымен қоса бұл аккредиттелген бизнес-мектеп. Мен қонақ үй және қозғалмалы мүлік ісіне бейім жасап, бизнес оқыдым.


received_10208689542349822.jpeg


Мен АҚШ-қа келгенде, 16 жасқа толдым. Бұл университетке түскен танысым болды. Сол кезде мен қызығып қалдым, бұл университет жайлы көп ақпарат іздестіре бастадым. Мені ылғи креативті заттар қызықтыратын,бірақ сонымен қоса мен бизнес пен қаржымен қызықтым.


Корнель университін таңдағанда үш негізгі фактор орын алды: біріншіден, үлкен network — кейінгі мансапта үлкен рөл ойнайтын әрдайымды танысулар, яғни сенімен университетте қарым-қатынас жасайтын адамдар. Екіншіден, бұл университетке топ-10% адамдар түседі. Бұл балалар кеудемсоқты, оларға не қажет екенін біледі және өздігінен көп жұмыс жасайды. Ал өзінді осындай адамдармен қоршағанда, өзінен барынша шығаратынынды түсінесін. Бұ л осындай дәрежелі университетке түсудің негізгі себебі болды деп ойлаймын.Және үшіншіден, бұл профессорлар. Бізде Нобель иегері болған және өз саласында таңдаулы сарапшы болған,көптеген кітаптар жазған профессорлар. Көп жағдайда біз сабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін біздің профессор жазған оқулықарды қолдандық. Сонымен қоса,қай университет лекция беруге келген қандай да бір ірі компанияның президентімен танысуға мүмкіндік береді. Сен оған келіп, сонымен таныса аласын, одан жаңа әрі қызықты ақпарат ести аласын.


Ал өзінді осындай адамдармен қоршағанда, өзінен барынша шығаратынынды түсінесін


Университет балаларды дарынды жасамайды, бұл университетке түскен балалар сол университетке атақ жасайды. Мен өз компаниясына 17 жаста негізігн салған, екіншісі волонтерлікпен және білім беру саласымен айналысқан, қазіргі кезде ол 25 жасқа толмай өзінің non-profit-ін ашқан,көбісінде университетке түскен кезде өз стартап болған сияқты балалармен оқыдым. Бұл балаларда өздері ұнатқан іске соншалықты қызығушылығы мен ынталысы көп. Бұл адам осындай университетке келгенде, қандай саламен қызығатынын түсіне бастайды, және сол адамды қоршаған адамдар одан аса көп заттармен қызығып, одан аса ақпарат алуға ынталандырады. Бұл басқа университеттерге қарағанда айви Лигасының университетінің ерекшелігі деп ойлаймын.


Жастар Африкаға жарты жылға ауылдағы тұрғындарға көмектесуге кететін — бұл осы өмірде шынымен бірдене өзгерткісі келетін адамдар


Корнель университетінің оқушылары көп жағдайда волонтерлік бағдарламалар негізінде бүкіл әлем бойынша ұшады. Жастар Африкаға жарты жылға ауылдағы тұрғындарға көмектесуге кететін — бұл осы өмірде шынымен бірдене өзгерткісі келетін адамдар.


Осындай деңгейлі университеттерде сені ешкім күшпен оқытпайды. Бүкіл талпыныс студенттен шығады. Мені, Қазақстаннан келген оқушыны, бұл шындығымен таң қалдырды,себебі біздің мектептерде мұғалімдер ылғи сенің артынан жүгіреді. Ал осында егер сен оқуынды тапсырмасан бұл сенің шаруан.


Бұл университеттің негізгі бағыты - адамға таңдау мүмкіндігін беретіні деп ойламын.Мысалы, егер маған жылжымалы мүлік,қаржыны оқығым келіп,сонда да қонақ үй ісіне еркеше көңіл аударғым келсе ,бұл жағдайда мен кредиттетрді жабуға мүмкіндік беретін белгілі пәндерді таңдай аламын. Қалған пәндерді өз бетінен таңдауға болады. Егер сізді әуе жолдары қызықтырса, сіз әуе жолдарымен байланысты көптеген пәндерінің бірін тандай аласыз.


Шыңында, данышпан болуға міндетті емес, тек қана қандай бағытпен айналысқанын келетінін түсініп, дайындықты құрдастарынан анағұрлым ертерек бастау керек


Көп жағдайда біздің сабақтарға гест-спикерлер келетін. Кем дегенде екі — үш лекцияны профессор емес, менің университетіме ең жақын қала болған Нью-Йорктен келген адам келіп, индустрияда не болып жүргенің айтып беретін. Егер пән корпоративті қаржылармен байланысты болса, бізге мысалы, инвестициялық банкте жоғарғы лауазымда отыратын адам келетін. Ол бізге қазіргі кезде не болып жатқаны, қазіргі трендтер және нарық жағдайы жайлы айтып беретін. Сонымен қоса, әдеттегі лекциялар да және бір-бірімізді оқытуға бағытталған сабақтар – яғни, кейстер болды. Бізге белгілі бір кейс беріп,айтатын: «Бұл компанияның жағдайын қалай жақсартуға боды?», «Бұл стартаптың табысын арттыру үшін не істеуге болады?». Бізді топқа бөлетін және біз өз бетімізбен жұмыс істейтінбіз. Сабақ сонында әр топтың шешімдерімен таныстыру өткізілді. Дәл сол кейстер арқасында мен көптеген нәрселерге үйрендім деп ойламын, себебі олар сені белгілі бір тәсілмен ойлауға ынталандырады, бұл жағдайда сен адамдардан көп затты үйрене бастайсын.


Мен кішкентай болғанда, айви Лигасына түсу үшін керемет данышпан болу керек деп ойлайтынмын. Шыңында, данышпан болуға міндетті емес, тек қана қандай бағытпен айналысқанын келетінін түсініп, дайындықты құрдастарынан анағұрлым ертерек бастау керек. Менімен бірге студенттердің көбісінің ата – аналары бұл университеттердің бірін бітірді. Олар өз балаларын жетінші-сегізінші сыныптан бастап дайындай бастады: қосымшаларға апарды, университетке апарып, профессорлармен таныстырды.


Түсу кезінде сені басқалардан не ажырататынын көрсететін эссе негізгі рөлді ойнайды. Себебі бұл университетке түсетін барлық жастар — үздік оқушылар, спортшылар және тағы да басқа - шамамен бір деңгейде орналасқан. Эсселерін өлең түрінде жазған балалар да болды,соңында бұл оларды таңдаған негізгі себебі болды. Сен басқаларда жоқтығы сенде бар екендігін көрсетіп, белгілі бір профессионалды деңгейге дейін дамытқын келетіні көрсету керексін.




Ирина Бучинская, 37 жас, туған қаласы — Астана, Нидерланд елшілігі, дипломаттық миссия


Мен Columbia University in the City of New York-те оқыдым. Бұл университетті тандау шешімі, менің Open Society Institute стипендиясының , магистр бағдарламасы, «Әлеуметтік жұмыс» мамандығы бойынша жеңімпазы болғанымен байланысты — бұл ашық қоғам Институты. Бағдарлама бойынша екі университет болды,ал іріктеу нәтижесімен мен Колумбиялық университетке түстім.


ирина колумбийский университет.jpg


Мен әлеуметтік жұмыс Мектебінде оқыдым. Бұл Мектеп жақсы беделге ие және АҚШ-та әлеуметтік жұмыс бойынша үздік мектептерінің бірі болып саналады. Әлеуметтік жұмыс – бұл Қазақстан үшін жаңа және зерттелмеген сала. Алайда, еліміздің кейбір университеттерінде осындай мамандық пайда болса да,сонда да бұл мамандықтың тарихы жоқ. Бұл көзқарас жағынан да бұл мамандықты оқыту қызықты болды. Шетел университетінде оқу жаңалық болғанымен бірге, менің мамандығымның өзгешелігі жаңалық болды.


Мен Columbia University in the City of New York –те оқыдым


Университетте оқу барысы толығымен өз бетімен жұмыс істеуден құрылған. Оқуда мені таң қалдырған бірінші зат — жаңа білім , қосымша ақпарат алу ынталысы студентердің өзінен шығады. Егер біздің университеттерімізде студенттер берілгенінен аз алатыны жайлы ой болса, Колумбиялық университетте барлығы керісінше болды — студенттер мұғалімдерді көбірек ақпарат беруге ынталандыратын. Сонымен қоса, білім беруде бүкіл оқу барысы үшін жауапкершілік студентке жататындай құрылған.


Біздің оқуымызда теориялық бөлімнің де, практикалық бөлімнің де болғаны оқудың ерекшелігі болды. Оқыту екі жылдай созылады, және біз шетелдік студенттер болған себептен екінші семестрден бастап теория практикамен бірге кезектесе бастады. Ал америкалық студенттер бірінші семестрден бастап ,университеттегі оқудан бөлек, әлеуметтік мекемелерге бара бастады: бұл мемлекеттік органдар да, әлеуметтік дағдыларды зерттейтін университеттер де, халықтың аса төмен топтарымен айналысатын үкіметтік және бейүкіметтік ұйымдар да болды. Бұл оқытудың ерекшелігі болды.


Арнайы білімнен бөлек алынған үлкен бонусым — бұл өз ойын білдіру бостандығы


Лекциялармен қоса шағын топтарда жұмыс жүргізілді. Бірақ та, мені толығымен таң қалдырғаны және мен үшін толығымен әдеттен тыс болғаны — бұл толығымен автоматтандырыған, цифрлік жүйе:өз кестенді көруге болады, жұмыстарынды тапсыруға болады, тапсырмалар алуға болады, әдебиет пен материалдырды жүктеуге болады. Әркімнің өз логины және оқытушы мен студент қана емес,толығымен бүкіл тобынмен байланысуға мүмкіндік беретін жалпы жүйеге қосылуы бар.


Арнайы білімнен бөлек алынған үлкен бонусым — бұл өз ойын білдіру бостандығы. Дұрыс немесе дұрыс емес пікір жоқ, тек қана сен дәлелдей алатын ғана ой бар. Бізде Қазақстанда білім беру басқаша құрылған, келіспеуге тыйым салынатын,міндетті түрде келісуге қажет ететін доктриналар бар, ал Колумбиялық университетте критикалық ойлау мен өз пікірін айту керісінше қолданады.


Колумбиялық университетте ірі әрі ерекше бір затқа қатыстылығы, бірлесу сезімі болды. Университет осыны мықты қолдайды — университеттік рухы мен бір ерекше затқа қатыстылығы.

Узнайте первыми:

Подписаться на рассылку WE project!

Мы пишем о том, что помогает сориентироваться в новом мире и выбрать то, что нужно именно вам.