Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

Array
(
    [SRC] => 
    [WIDTH] => 0
    [HEIGHT] => 0
)
a-t-bede-call-ortaly-ske-osyldy

Ақтөбеде Call-орталық іске қосылды
372

07.02.2018

Ақтөбеде Call-орталық іске қосылды

Ақтөбеде бірыңғай байланыс орталығы жұмысын бастады. Қанатқақты жобаның мақсаты – коммуналдық қызмет сапасын жетілдіру. Енді тұрғындар «109» нөміріне қоңыру шалу арқылы коммуналдық шаруашылыққа қатысты мәселелері мен апаттар туралы хабарлай алады. Одан бөлек кез келген мемлекеттік мекеменің қызмет көрсету сапасына шағымдануға болады.

Нұрлан Күнтуов, қалалық мемлекеттік қызмет көрсету бөлімінің басшысы:

— Бізде бұл байланыс орталығы кезең-кезеңмен жұмыс жасайды. Алғашқы кезеңі, азамат бізге телефонмен «109» арқылы хабарласады. Ол өтініш тіркеледі. Тіркелгеннен кейін ол коммуналдық мекеменің байланыс орталығына жолданады. Біздің арамызда сол жолданған өтінімнің тез арада, уақтылы орындалуын қадағалау. Бізге «өтініш шешілді» деп коммуналдық мекемеден жауап келгенде, біз телефон соққан адамға хабарласып, сол өтініштің шешілгенін, не шешілмегенін анықтай аламыз.

Дерек көзі: 24.kz