facebook

Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай closesearch
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Закрыть поиск
drawnuplogolink
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

closesearch
Array
(
    [SRC] => /upload/resize_cache/iblock/341/400_450_240cd750bba9870f18aada2478b24840a/s01nsmy519hldtm3m1hgyls1qc538buh.jpg
    [WIDTH] => 400
    [HEIGHT] => 450
)
kaliforniyany-e-tez-damyp-kele-zhat-an-5-kompaniyasyny-ataryna-alay-k-ruge-bolady
logo
Калифорнияның ең тез дамып келе жатқан 5 компаниясының қатарына қалай кіруге болады

11.01.2024

Калифорнияның ең тез дамып келе жатқан 5 компаниясының қатарына қалай кіруге болады

Калифорниядағы ең жылдам өсушілер рейтингіне енген SOS Moving компаниясының негізін қалаушысымен әңгімелестік. Көптеген қызықты статистиканы және бизнестің егжей-тегжейін білдік.


Ақжол Жұмабеков, SOS Moving негізін қалаушы, @akzhol_zhumagulov

мувинговая компания США

Бәрі қалай басталды

Мен ҚТЛ мен Қосшыдағы Қаржы полициясы академиясын бітірдім. Біраз уақыт құқық қорғау органдарында жұмыс істедім. 2019 жылдың наурызында академиялық демалыс алып, University of California Los Angeles Extension-ға Master in Public Policy магистратурасының алдындағы Foundation-бағдарламасына түстім.

Оқу кезінде қызметі көшуге байланысты компанияда мувинг саласында қосымша жұмыс істедім. Ішкі асхананы зерттеп, көмекші лауазымынан прораб-жүргізушіге дейін көтерілдім.

2020 жылдың наурызында тәуекелге барып, өз компаниямды аштым. Қазақстандағы пәтерімді және көлігімді саттым. Мәртебемді студенттен инвесторға ауыстырып, барлық қаражатты Лос-Анджелесте жұмыс істей бастаған үш жүк көлігіне салдым.

АҚШ-та мувинг компаниясын қалай ашу керек

SOS Moving компаниясын ашар алдында жүйенің қалай жұмыс істейтінін зерттедім. Әлі де трак бизнесінде көптеген қазақтар жұмыс істейді: олар маған кеңестер беріп, қажетті адамдар мен ұйымдардың байланыстарымен бөлісті.

Бірінші кезекте мен тәуекелдерді барынша азайтып, сәтсіз болған жағдайда әрқашан Қазақстандағы ескі жұмысқа орала алатынмын.

Мувингтік компаниялар қаржылық модель тұрғысынан оңай басқарылады. Менің компаниямның әрбір қызметкерінің өз KPI жүйесі бар: жүк тиеушінің көмекшісінен бастап топ-менеджерге дейін. Қаржыны қосымша арқылы басқарамыз: жылдар бойы жинақталған шығыстар мен табыс көрсеткіштері бизнесті қиындықсыз басқаруға мүмкіндік береді.

Өз компаниямды ашар алдында жүйенің қалай жұмыс істейтінін зерттедім

Біз шығын салғыштарға тікелей Қытайдан тапсырыс береміз. Бұл ақшаны үнемдейді және бәсекелестерден артықшылық береді, өйткені олардың басым бөлігі SOS Moving логотипімен брендтелген.

Компания туралы

Біздің қызметкерлер аптасына шамамен 5000 миль жүреді. Жарты жылда бұл кем дегенде 120 000 миль. 150 000 шақырымнан кейін жүк көліктері қатты бұзыла бастайды. Сондықтан біз алыс қашықтыққа жүретін машиналарды жиі жаңартамыз. Жергілікті маршруттар бойынша жүретін тректерді әрбір екі-үш жылда бір рет ауыстырамыз.

мувинговая компания США

Қыс мезгіліне қарай жүк көліктерінің санын қысқартамыз: ескіруіне және елдегі экономикалық жағдайға байланысты. Олардың саны 30-ға жуық. Содан кейін жазда жалпы саны 50-ге жуық жаңасын сатып аламыз. Мұны қыста сақтандыруды және тоқтап тұрған көліктерге жалдау ақысын төлемеу үшін жасаймыз.

Біз Лос-Анджелестегі қазақтар қауымдастығына демеушілік жасаймыз. Қызметкерлер тұрғын үйді төмен бағамен — айына 450 $ жалдай алатын өз жатақханасын салдық. Ай сайын 80%-ы қазақтар болып табылатын қызметкерлер үшін тимбилдингтер ұйымдастырамыз. Біздің сатушылар, диспетчерлер, ішкі қауіпсіздік қызметкерлері, қаржы менеджерлері Қазақстаннан жұмыс істейді.

Рентабельділік туралы

Мувинг — маусымдық бизнес. Жазда бізде маусым жоғары, түсім айына 2 000 000 долларға жетеді, 180-190 қызметкер жұмыс істейді. Ал қыста көрсеткіштер төмендейді: $ 600 000-700 000 және 70-80 қызметкер.

мувинговая компания США

Келесі жылы айына 3 000 000 $ айналымға шығуды жоспарлап отырмыз. Сонымен қатар, мен Американың басқа да мувингтік компанияларының үлестеріне инвестиция саламын. Бұл қосымша табыс әкеледі — ай сайын 5000-нан 20 000 $ дейін.

Жазда бизнестің рентабельділігі таза пайда айналымының 20-30% -ын құрайды. Қыста — шамамен 10-15%.

Калифорнияның жылдам дамып келе жатқан компаниялары

Газеттердің бірі көлік компанияларының дағдарыс кезінде өздерін қалай сезінетіні туралы статистиканы ұсыну үшін ақпарат жинады. Олардың өтініші бойынша біз пайда мен шығындар туралы есеп бердік. Біздің 35 000 шаршы футтық қойма мен кеңсе көрсетілді. Журналистер нәтижелерге таң қалды: екі жылдың ішінде біз айына 2 000 000 доллар айналымға шығып, Калифорнияның барлық мувингтік компаниялары жарнамаланатын Yelp сайтында 1000 пікір жинадық. Әдетте компаниялар бес-алты жылда осынша пікір жинайды. Бұл клиенттердің толық сенімін білдіреді.

Осылайша біз Калифорнияның ең тез дамып келе жатқан 5 компаниясының қатарына кірдік. Бұл мәртебе клиенттердің сенімін тудырады және көп тапсырыс тартуға мүмкіндік береді.

Ұсыныстар

Жақсы команда жинаңыз. Уәждеу мен жазалаудың дұрыс жүйесін құрыңыз. Барлық бизнес-процестерді қағазға жазыңыз. Жүктемені әрқайсысы бір нәрсеге жауапты болатындай етіп бөліңіз.

Брендингпен жұмыс істеңіз. Бұл әсіресе АҚШ-та маңызды. Осының арқасында сізге көбірек сенім артылады. Үлкен және тұрақты клиенттер пайда болады. Мувинг саласында клиенттерді алдап, бастапқыда келіскеннен көп ақша сұрататын алаяқтар көп. Сондықтан көптеген, әсіресе танымал адамдар компанияны таңдауға мұқият қарайды.

Шыдамды болыңыз. АҚШ-та бұл танымал жалдау кезеңі болғандықтан, шынымен де жақсы табыс бір жылдан кейін келеді. Егер сіздің қызметтеріңіз ұнаса, клиенттер жыл сайын келеді. SOS Moving-те клиенттердің қайтарымдылық көрсеткіші —- 40%. Осының арқасында біз маркетингке көп қаражат жұмсамаймыз.

Узнайте первыми:

Подписаться на рассылку WE project!

Мы пишем о том, что помогает сориентироваться в новом мире и выбрать то, что нужно именно вам.