facebook

Кейіпкер ұсыну

WE үшін біздің және отбасымыздың жанында кімдер болатыны маңызды. БІЗ айналамызда сенім арта алатын айнымас адамдар болуы үшін жұмыстанамыз. Адамдарды ұсына отырып, біздің құндылықтар мен бағыттарымызға назар аударыңыз.

    WE адамдары:

  • Біздің Адамымыз адамдардың өмірін жақсартатын нәрселерді жасауға тырысады

  • Біздің Адамымыз айналамен қарым-қатынас жасағанда адал әрі әділ, парасатты әрі сенімді

  • Сіз оған сенесіз және оның адалдығына сенімді боласыз

  • Біздің Адамымыз толыққанды өмір сүреді: сүйікті отбасы, лайықты орта, қызықты хобби

  • Біздің Адамымыз әрқашан алға жүріп, шыңдала түседі

  • Біздің Адамымыз айналаға бей-жай қарай алмайды және бізбен бірге қайырымды істер жасауға дайын

Ары қарай closesearch
Кейіпкер ұсыну

Адамды ұсынатын бір немесе бірнеше айдарды таңдаңыз


Закрыть поиск
Закрыть поиск
drawnuplogolink
Сіздің сұранысыңыз қабылданды

Бас мәзірге өту

Жіберілімге Жазылу

closesearch
Array
(
    [SRC] => /upload/resize_cache/iblock/72f/400_450_240cd750bba9870f18aada2478b24840a/72f5919ebee345c22056fc08cfa3a887.jpg
    [WIDTH] => 400
    [HEIGHT] => 450
)
biznes-keys-kex-group-ty-7-zhyl-sh-nde-aza-standa-300-den-astam-meyramhanany-alay-ash-any-zhayly
logo
Бизнес-кейс. Kex Group-тың 7 жыл ішінде Қазақстанда 300-ден астам мейрамхананы қалай ашқаны жайлы

26.12.2022

Бизнес-кейс. Kex Group-тың 7 жыл ішінде Қазақстанда 300-ден астам мейрамхананы қалай ашқаны жайлы


Kex Group маркетинг бөлімінің басшысымен танысып, бизнесті тез арада қалай ауқымды етуге және үздік қызметкерлерді қалай қалыптастыруға болатыны жайында сөйлестік.


Тореғали Қосымов, 26 жаста, қаласы — Алматы, Kex Group маркетинг бөлімінде CEO, @toregaly

Торегали

Бәрі қалай басталды


Тамақтану саласына 2016 жылы келдім. Қызмет жолымды Burger King компаниясында маркетинг маманы болып бастадым. Ол жақта екі жыл жұмыс істегеннен кейін мен жаңа жерде бағымды сынап көргім келді.

«Kex Group» компаниясына 2019 жылы мейрамхана маркетологі әрі талдаушы лауазымына орналастым. Қазіргі таңда маркетинг бөлімінің бас директорымын. Мен команданы толығымен басқарамын. Біз QSR саласындағы жобаларымыздың full-cycle маркетингісімен айналысамыз.

Жоба жайлы


kex

Біздің бизнесіміздің идеясы — қонақтарға сапалы және балғын өнім ұсыну. Яғни кез келген үздік компаниялармен бәсекеге түсе алатын және барлығына қолжетімді болатын өнім.

Миссиясы — Қазақстан Республикасының мәдени, экономикалық, рухани дамуына себеп болу. Азық-түлікпен қамтамасыз ету ғана емес, халықты тәрбиелеу, жұмыс орындарын беру, елдің дамуына ықпал ету.

Kex Group-ты санмен көрсетер болсақ:
— 8 бренд: Zhekas Doner, Salam Bro, Halal Slice, Ai ai ai chicken, Qazaq Guys, 727 coffee, Zhan Coffee
— Алматыда 90-нан астам мейрамхана
— Қазақстан бойынша 300-ден астам мейрамхана
— Алматыда 1500 қызметкер
— Қазақстан бойынша 3000-нан астам қызметкер
— Алматыда айына 180 000-нан астам қонақ.

Бизнесті қалай ауқымдырақ етуге және команданы қалай құруға болады Уақыт өте келе әрбір бизнес ауқымын кеңейтетін уақыттың келгенін түсінеді. Біз үшін әріптестеріміздің Батыс тәжірибесі маңызды рөл атқарды. Бизнесті жүргізу кезінде жинаған
тәжірибеміз, дамуымыздың көзқарасы мен стратегиясы, өнім мен брендтерге деген сенімділік көмектесті.

Алғашқы іске қосу кезінде біздің бизнес-процестер жетілмеген еді. Барлығы енді басталып жатты. Цифрландырылған бизнес-процестерсіз өтінімдер WhatsApp-қа және суық қоңыраулар арқылы өтініштер жіберілді.

Кейінірек біз бизнес-процестерді кез келген бренд үшін маңызды элементтер жинақталған форматта жасап шығардық:
— нейминг
— брендинг
— өнім
— маркетинг
— қаржылық модель
— бизнестің ауқымын жылдам кеңейту мүмкіндігі
— заңды шеберлік.

Біз команданы ұзақ уақыт жинадық. Бұл бір күндік процесс емес. Біз оқу-білімге көп уақыт жұмсадық. Адамдар бізге даяшы болып келіп, операциялық директор лауазымына дейін өсті. Әрбір қызметкердің компанияға қандай үлес қосып жатқанын түсінгенін қалаймыз.

Адамдарды оқыту және олар кетіп қалады деп қорықпау маңызды


kex

Адамдармен жұмыс істеудегі ең бастысы — оның бағалы екенін ұғындыру, дағдыларды бағалау және оның шынайы құны бойынша жұмыс істеу. Кейде тұрмыстық өмірде біз бұл туралы ұмытып кетеміз.

Адамдарды оқыту және олар кетіп қалады деп қорықпау маңызды. Өйткені тренингтер немесе семинарлар өткізген сайын өзіңіздің стандарттарыңызды жасайсыз, бизнес-процестерді цифрлайсыз және қай жерде қиындықтар бар екенін түсінесіз. Кез келген жағдайдан барлық процестерді жақсартуға көмектесетін қорытынды жасай аласыз.

Қазіргі уақытта Kex Group бэк-офисі бөлімдерде жұмыс істейтін 60-тан астам адамнан тұрады:
— қаржы
— бухгалтерия
— жалақы
— жалақы
— ДДС
— логистика
— HR
— заң
— сатып алу
— техникалық қауіпсіздік
— маркетинг
— операциялық
— франчайзилермен және серіктестермен жұмыс бойынша.

Басқа нарықтарға шығу туралы


Біз тек Қазақстанда ғана жұмыс істемейміз. Мәскеуде жұмыс бастап көрдік, алайда біз бұл нарықтан кетіп қалдық. Қазіргі таңда Қырғызстанда барамыз. Мүмкін, Ташкентте жұмыс бастаймыз. БАӘ-де күш сынап көргімізі келеді.

Басқа елдерге шығу үшін талдау жүргізу керек:
— нарық сіздің өніміңізге сәйкес келе ме
— бұл бірегей бола ма
— жергілікті брендтер ағынында көрінбей қалмай ма
— қалай қабылдайды.

Жаңа нарыққа шығу стратегиясын жалпы түсіну үшін 4R және SWOT талдауларын пайдалануға болады.

Әрі қарай, ең бастысы — сауда маркаңызды пайдалану немесе оны бейімдеуге қажетті заңды бөлігі. Содан кейін жеткізушілерді тауып, логистика мәселесін шешу қажет. Егер сіз бірегей ингредиенттерді қолдансаңыз, бұл проблема болуы мүмкін. Ал кез келген елде стандарттар бойынша бейімделу және жұмыс істеу нәтиже береді. Ең бастысы — бизнес-процестерді қалпына
келтіру.

Ұсыныстар


Франшиза —ақша табудың жолы емес, бизнесті жылдам ауқымдырақ ету тәсілі. Бұл жағдайда сапа өзіңізге байланысты. Серіктес таңдағанда, оның бизнесті түсінуіне назар аударыңыз. Көзқарастарыңыз ортақ екеніне көз жеткізіңіз. Сапалы серіктес — даму кепілі.

Бизнес-процестерді цифрландыру — қажетсіз проблемаларды болдырмауға және ең маңызды ресурс — уақытты үнемдеуге көмектесетін табысқа жету жолы.

Әрқашан миссияңызға, мақсаттарыңызға адал болыңыз. Негізгі бағыттан ауытқуға себеп пен себеп бермеңіз. Табысқа жетем деп қол жеткізген нәрселеріңізді жоғалтуыңыз мүмкін.

Узнайте первыми:

Подписаться на рассылку WE project!

Мы пишем о том, что помогает сориентироваться в новом мире и выбрать то, что нужно именно вам.